Fotoğrafların dili!
Erzurumspor’un şampiyonluğu sonrası yurt genelinde olduğu gibi kent merkezinde de kutlamalar oldukça coşkulu ve yoğun oldu.
Gerçi kulüpten yapılan açıklama ile resmi şampiyonluk kutlamaları okul saldırıları ve Başkan Ahmet Dal’ın annesinin rahmetli olması nedeni ile ileri bir tarihe ertelendi.
Ancak dün Erzurum’da hayat durdu. Çağımızda yaşanan olumsuzluklar, savaşlar, ölümler ve ekonomik sıkıntılar bir an olsun unutuldu. Her yaştan insan, mavi beyaz renklerin altında toplandı.
AK Parti İl Teşkilatı tarafından kent meydanında kurulan ekranda maçı izleyen taraftarlar, takımın şampiyonluğunu ilan etmesiyle birlikte sevince boğuldu.........
