Bayram Kalbimize de Gele

Mevlâ bizi afv ede Gör ne güzel 'ıyd ola Cürm ü hatâlar gide Bayrâm o bayrâm ola

Bir şenliğin önünde bekliyoruz. Onunla ilgisi olmayanların ilgisiz sözlerine kulaklarımız tıkalı. Kalbimiz Rabb’den gelecek bir muştuya açık. Bizim olmayan mülk hakkında ne çok tasarruf ettiğinizi düşünerek girelim bu kutlu günlere. Bayramımız Efe Hazretlerinin dediği gibi ola. Mübarek olsun.

“...Allah’ın kendilerine rızık olarak bağışladığını........

© Pusula Gazetesi