Το ασταμάτητο bullying κατά της Κεντροδεξιάς
Η Κεντροδεξιά εδώ και δεκαετίες, είναι εντελώς ανίκανη να αντιμετωπίσει το bullying που βιώνει από την Κεντροαριστερά. Από την δεκαετία του 80 εμφανίζεται ως φορέας παρανομιών και καταστροφών και ΜΟΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ για όλα τα δεινά του τόπου. Ακόμα και τώρα, 50 χρόνια μετά, αυτή φταίει για τα πάντα κι ας έχουν κυβερνήσει περισσότερο οι άλλοι. Την κυνήγησαν χωρίς έλεος το ΠΑΣΟΚ του Παπανδρέου και η παραδοσιακή Αριστερά.
Ειδικά το ΠΑΣΟΚ, κυνηγούσε και κατήγγειλε με σκληρότητα την Κεντροδεξιά, την ώρα που ψευδόταν ασύστολα. ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο Συνδικάτο, διώχνω τις Βάσεις. Oταν επινόησε τον οχετό του αυριανισμού για να παρασύρει τους πολίτες στην χυδαιότητα. Οταν........
