menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Τα κόμματα του ενός, στο… 60%

21 0
10.06.2026

Προ ημερών έγραψα ότι στην εν Ελλάδι πολιτική ζωή, υπάρχουν δυο Σχολές. Η πρώτη έχει μόνο τον Μητσοτάκη που προσπαθεί να εμφανίσει εαυτόν ως τον εκπρόσωπο της νέας εποχής μετά την φαύλη μεταπολίτευση. Το προσπαθεί γιατί δεν ψεύδεται, παράγει έργο, δεν είναι τοξικός.

Η δεύτερη Σχολή είναι όλοι οι άλλοι, που εμφανίζουν σαν πολιτική το bullying, τα ψέματα, τις ύβρεις, τερατολογίες, λάσπη, διασυρμούς αντιπάλων και μηδέν σχέδια για την χώρα.

Η κύρια κατηγορία κατά Μητσοτάκη είναι το επιτελικό κράτος που ελέγχει προσωπικά ο ίδιος. Καγχάζω. Υπήρξε ποτέ πρωθυπουργός στην δύσμοιρη αυτή χώρα, που δεν ήλεγχε με μια μικρή περί αυτόν ομάδα τα........

© Pelop