Τα κόμματα του ενός, στο… 60%
Προ ημερών έγραψα ότι στην εν Ελλάδι πολιτική ζωή, υπάρχουν δυο Σχολές. Η πρώτη έχει μόνο τον Μητσοτάκη που προσπαθεί να εμφανίσει εαυτόν ως τον εκπρόσωπο της νέας εποχής μετά την φαύλη μεταπολίτευση. Το προσπαθεί γιατί δεν ψεύδεται, παράγει έργο, δεν είναι τοξικός.
Η δεύτερη Σχολή είναι όλοι οι άλλοι, που εμφανίζουν σαν πολιτική το bullying, τα ψέματα, τις ύβρεις, τερατολογίες, λάσπη, διασυρμούς αντιπάλων και μηδέν σχέδια για την χώρα.
Η κύρια κατηγορία κατά Μητσοτάκη είναι το επιτελικό κράτος που ελέγχει προσωπικά ο ίδιος. Καγχάζω. Υπήρξε ποτέ πρωθυπουργός στην δύσμοιρη αυτή χώρα, που δεν ήλεγχε με μια μικρή περί αυτόν ομάδα τα........
