Πόσο… μακράν;
Το Σάββατο 3 Μαΐου, ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν πραγματοποίησε παράνομη επίσκεψη στα Κατεχόμενα της Κύπρου. Τα εγκαίνια του κτιριακού συμπλέγματος που θα φιλοξενήσει τις Αρχές του ψευδοκράτους ήταν η πρόφαση. Ο Ερντογάν πήγε στα Κατεχόμενα τη συγκεκριμένη στιγμή για δύο λόγους.
Ο πρώτος είναι το κίνημα διαμαρτυρίας των Τουρκοκυπρίων κατά της πολιτικής της Αγκυρας για ισλαμοποίηση και της «Παιδείας» των Κατεχομένων, με την εγκύκλιο με βάση την οποία επιτρέπεται η ισλαμική μαντίλα. Να σημειωθεί ότι, μετά την απόφαση που έλαβε τον Μάρτιο το λεγόμενο «υπουργικό συμβούλιο» του ψευδοκράτους, με βάση την οποία επιτρέπεται η μαντίλα σε λύκεια, αφήνοντας τα γυμνάσια να αποφασίσουν αν θα κάνουν το ίδιο ή όχι, ξεσηκώθηκε σύσσωμη η τουρκοκυπριακή κοινωνία με διαδηλώσεις που υποστηρίχθηκαν από 100 συνδικαλιστικές οργανώσεις των Κατεχομένων. Το τουρκικό κράτος, θεωρώντας ότι χάνει τον έλεγχο των Τουρκοκυπρίων, επιτάχυνε την έλευση Ερντογάν στα Κατεχόμενα, ο οποίος, για να αποφύγει τη μήνη του κόσμου, κουβάλησε χίλιους υποστηρικτές του από την Τουρκία με έκτακτες πτήσεις. Με τα μηνύματα που εξέπεμψε ο Ερντογάν στοχεύει να εκφοβίσει τους διαμαρτυρομένους για να πετύχει τον απόλυτο έλεγχο της κοινωνίας, Τουρκοκυπρίων και εποίκων.
Ο δεύτερος λόγος είναι η ήττα που υπέστησαν ο ίδιος και η εξωτερική του πολιτική........© newsbreak.gr
