Uğursuz Kütle

Çevresine ağır, bunaltıcı, sıkıcı ve karanlık bir enerji ve pis bir koku yayan bir kütle oturuyordu karşımda. İyi niyetimi son damlasına kadar kullanarak, onun 'aslında' sevimli ve sevilmeye layık birisi olduğunu kendime telkin ediyor, buna inanmaya çalışıyor ve kendimi zorluyordum bir hayli.

Zira bir hata payı olduğuna inanmak istiyordum, sezgilerimde. Onun gençliğini bilirdim çünkü, uzaktan da olsa. O albenili ve gerçekten de sevimli ve cazip yıllarını... Aradan geçen zamanda ne olmuş, ne yapmış, ne yaşamış veya yaşatmış olabilirdi ki ona böyle karanlık bir mühür vurulmuştu?

Sonra biraz konuştuk onunla; kütleyle. Birkaç hafta kadar... İletişim kurulup bağlantı sağlanınca, başta olmasını umduğum o hata payının gerçekte hiç bulunmadığını; hakikaten de kadersel bir hükmün, kötücül bir mührünün vurulduğunu anladım, ona. Belki de çok fazla ah almıştı, kim bilir? Kadınlardan, o duygulu ve hassas........

© Merhaba Haber