DOĞUŞTAN EĞİTİMCİ

Toplum olarak bazı insanlar için sıkça kullandığımız bir ifade vardır: "Sanki doğuştan şoför..." "Sanki doğuştan futbolcu..." Yani yaptığı işi öylesine benimsemiş, öylesine içselleştirmiştir ki o meslek sanki onunla birlikte dünyaya gelmiştir. İşte Manisa'mızda da böyle isimlerden biri var. Bana göre o, doğuştan eğitimci ve doğuştan yönetici... Yunusemre Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Sayın Ayşen Oğuz'dan bahsediyorum. Kendisiyle ilgili çalışmaları mutlaka duymuşsunuzdur. Gerçi onu takip etmeye, yaptığı çalışmaları yakından izlemeye zamanınız ve enerjiniz yeter mi, doğrusu bilemem. Çünkü görev yaptığı her kurumda olduğu gibi bugün de adeta dur durak bilmeden çalışıyor. Ayşen Oğuz'u ilk tanıdığım yıllarda Ö. Faruk Meriç İlköğretim Okulu'nda müdür olarak görev yapıyordu. Daha o günlerde velilerle, öğrencilerle ve öğretmenlerle kurduğu güçlü iletişim dikkat çekiyordu. Bir yöneticide bulunması gereken liderlik vasfını, insan ilişkilerindeki başarısını ve eğitim sevdasını görmek mümkündü. Neredeyse her gün yeni bir proje hazırlanıyor,........

© Manisa Meydan Gazetesi