menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Atıklarda Yeni Dönem

8 0
05.06.2026

1 Temmuz’da Türkiye’nin 81 ilinde depozito iade sistemine geçilecek. Yurt dışındaki haberlerde görüyordum bu sistemi fakat nasıl işlediğini tam olarak bilmiyordum. Bu sistem atık şişeleri ekonomik değer olarak kazandırmayı amaçlıyor. Bu şekilde toplumda çevre bilinci alışkanlıkları oluşturulması da hedefleniyor. 

Türkiye geneline gelecek olan bu sistem elbette tarım ve sanayi şehri olan Manisa’ya da geliyor. Özellikle parklarda, piknik alanlarında ve bu sıralar yapılan festival konserlerinden sonra bırakılan çöpler hem görüntü olarak kötü hem de doğaya ciddi anlamda zarar veriyor. Gelecek........

© Manisa Meydan Gazetesi