KATİL KİM
Kendimizi dev aynasında Görmekten mi? Gaza, saza gelmemizden mi? Spor basınımızın balon gibi Sisirmesinden mi? Tüketim ekonomisine, reklam Yüzü olmamızdan mı? Bilinmez. Yüzlerce aracın refakatiyle Uğurlandığımız Dünya kupasında Bize yine hüsran düştü. Henüz ilk turda elendik. Amerika maceramız sona erdi. Elbette Dünya’nın sonu değil. Ben futbolun bir oyun Olduğunu düşünenlerdenim. Oyunda Yengi, Yenilgi, Beraberlik sonuçları olduğunu bilirim. Bilirim ki, top yuvarlaktır. Futbolda Favori vardır, Küçük takım yoktur. Eğer Sebze, meyve pazarında Çocuğun “ beyaz”........
