L’últim impuls |
Estem vivint uns temps en que l’individualisme i l’egoisme es manifesten freqüentment. No és rar escoltar qui diu: el que soc i tinc “jo ho he aconseguit”. O soc un “self-made man o woman”, i altres pensaments semblants, i alguns es consideren superiors i amb més drets que altres.
Hem de recordar que tots nosaltres existim, estem vius i hem arribat on estem ara gràcies a altres persones; mai sols. Som éssers socials. Ja per néixer hem necessitat de dos persones –pare i mare– que ens han donat la vida, sostingut i educat durant uns quants anys. També, si ho pensem bé, algú o algunes persones ens han donat un impuls inicial o un consell que ens ha ajudat a prendre decisions importants a la vida i aconseguir una feina, o arribar al lloc que........