Zaman!
Zamanın her şeyi iyileştirdiği sıkça söylenir. Acıların hafifleyeceği, yaraların kapanacağı ve hatıraların etkisini kaybedeceği düşünülür. Bu, insana umut veren bir düşüncedir. Ancak zamanın tek başına iyileştirici olup olmadığı, çoğu zaman sorgulanmaz.
Zaman aslında nötrdür. Ne iyileştirir ne de zarar verir. Sadece akıp gider. Onu anlamlı kılan, insanın o zaman içinde ne yaptığıdır. Eğer insan yaşadığı bir acıyı görmezden gelir, bastırır ya da ondan kaçarsa, zaman sadece o acıyla arasına mesafe koyar.
Bu mesafe, geçici bir rahatlık sağlar.........
