Mutlak mutsuzluk! |
Yazıyı 4 gün öncesinden yazmaya başladım. Şu an gündemde yazılmaya değer önemli bir şey yok. Bunu fırsat bilip şimdiden başlayayım dedim. Bakalım canım ülkem birkaç günde önümüze nasıl gündemler çıkaracak. Tabii gözlem yapmak için yazıyı önceden yazmak güzel fikir. İşin doğrusu son gün yetiştirmek oldukça zor oluyor.
Bu şekilde düşününce insan merak ediyor. Ben, sen, biz, siz şakayla karışık tozpembe yalanlar atarken bile en fazla 2 satır dayanabiliyoruz. İçimiz rahat etmiyor belki de. Hemen gerçeği söylüyoruz. Ama onlar? Siyasetçiler peki? Hepsi yalancı olduğu için mi siyasetçi yoksa siyasetçi oldukları için mi yalancı? Yumurta- tavuk misali…
Yıllar geçtikçe siyasette yalan söyleyebilme süresi de düşüyor sanırım. 20 yıl önce LGBTİ bireyleri desteklediğini söyleyen bir siyasetçi ancak yıllar sonra kendini belli ediyordu. Şimdi bu süre 20 dakikaya kadar bile düşmüş olabilir.
Tabii gündem yoğun. Yurttaş........