Mutlak Şutlan!
Yargı kararıyla şutlandı Özgür Özel.
Politika dünyasının yargı tarafından şekillendirmesine karşıyım ama ortadaki iddialar da az buz değil.
Üstelik bu iddiaların sahipleri de “Babadan CHP’liler.”
Oralardaki ağır topların hepsi “Babadan CHP’liyim” jargonunu kullanıyor.
Parti sanki babalarının malı!
Ne olmuş, ben de “Dede’den, Amca’dan, Hala’dan, Dayı’dan” CHP’liyim.
Ailemdekilerin çoğu öyle ama ben öyle değilim.
Üç zararlıyı bıraktım, üzerimdeki yükleri attım.
Bunlardan ilkine dönmeye niyetim yok.
Fenerbahçeliliği ve sigarayı bazen canım çekiyor.
CHP’ye dönmeye niyetim yok ama partinin bu hallerde olmasından dolayı göbek atıyor da değilim.
Sağlıklı bir anamuhalefet partimiz olsa…
İktidarı daha iyi ya da daha az kötü işler yapmaya mecbur etse ne iyi olacak.
Ne yazık ki anamuhalefet alanını kapatmış olan CHP’de böyle bir ışık göremiyoruz.
Ontolojik sorunları olan bir parti bu.
Kimlik sorunları olan bir parti.
Sürekli olarak fraksiyon, çatışma, kavga, gerilim üretiyor.
Ne kendisine ne de partisine huzur veriyor.
“Bir gün her nefis hain denmeyi........
