Sevgi gürültüsünde yalnızlık

İnsanlar çok mu sevgisiz ya da aşırı derecede yalnız kalma korkuları mı var?Etrafa baktığımda çok fazla tek başına bir şey yapamayan insan görüyorum. Herhangi bir eylemi yalnız yapamıyorlar. Mutlaka yanlarına bir yaren arıyorlar.

Hayır, sevgisizliktense eğer; seven sevdiğine sevdiğini söylesin tabii ama insan kendini sevmekle başlamamalı mı önce? Kendini sevmeyen başkasını sevebilir mi?

Yok yalnızlık korkusuysa eğer; zaten yalnız gelmedik mi bu dünyaya, aynı şekilde de yalnız gitmeyecek miyiz?

Topluma ayak uydurduklarını veya toplumdan dışlanmaktan........

© Haber Expres Gazetesi