ACİL SERVİS GERÇEKTEN ACİL HASTALAR İÇİNDİR
Sevgili kızım istedi bende yazdım : )
Acil serviste çalışan doktorların kabusudur, hiçbir aciliyeti yokken gündüz polikliniğe gidilebilecekken gelen hastalar. Acil servisler gerçekten acil ihtiyacı olan, ani gelişen rahatsızlıkları tedavi etmek için oradalar.
Haftalarca süren hastalık için acile gitmek anlamlı değildir.
Bunun için polikliniğe gitmek gerekiyor.
Sevgili okurlarım şunu da hatırlatmak istiyorum, acil servisteki doktorlar yeni başlayan pratisyen hekimlerdir. Bilgileri ve tecrübeleri o kadar geniş........
