Παναθηναϊκός: Έχασε ένα κανονάκι, όχι όμως και την επόμενη πίστα
Οι κίνδυνοι που εγκυμονούσαν
Η ένταση και οι πρωταγωνιστές στο Game 4
Καταλαβαίνετε λοιπόν τώρα ΠΟΣΟ μεγάλη σημασία είχε το buzzer beater του Νάιτζελ Χέιζ-Ντέιβις στο Game 3 της Βαλένθια; ΠΟΣΟ σημαντικό ήταν για τον Παναθηναϊκό το 0-2 στην «Roig Arena»; ΠΟΣΟ διαφορετικά θα μπορούσαν να είναι σήμερα τα πράγματα έχοντας απαντήσει η «Βαλένθια» στο πράσινο break μετά τη δίκαιη νίκη της στο Game 3 του Telekom Center Athens;
Προσέξτε κάτι και θέλω να το διευκρινίσω αυτό γιατί επικρατεί μια ασάφεια βάσει των όσων άκουσα μετά το τέλος του 3ου ματς της σειράς: Η Βαλένθια ΔΕΝ έχει κάνει ακόμα break της έδρας. Break είναι όταν αλλάζει χέρια η έδρα. Και αυτήν την στιγμή που μιλάμε το αβαντάζ της έδρας ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ να το έχει ο Παναθηναϊκός καθώς ΚΑΙ το Game 4 θα διεξαχθεί στην Αθήνα.
Θα έχουμε break από τη Βαλένθια ΜΟΝΟ εάν φέρει τη σειρά στα ίσια και επαναφέρει τις δύο ομάδες στην Ισπανία την επόμενη εβδομάδα για ένα Game 5 επιδιώκωντας reverse sweep, κάτι για το οποίο -φυσικά- ούτε που θέλουν να ακούσουν στον Παναθηναϊκό. Θα είναι πραγματικός εφιάλτης.
Οι κίνδυνοι που εγκυμονούσαν
Λέγαμε και συζητούσαμε πριν από το τζάμπολ για τους κινδύνους που εγκυμονούσαν. Τόσο τους εξωαγωνιστικούς μετά τα όσα είχαν συμβεί μετά το Game 2, όσο (και κυρίως) αγωνιστικούς βάσει του τρόπου παιχνιδιού της Βαλένθια. Θα βγάλω το καπέλο στην Βαλένθια και για δύο σκέλη.
Εξωαγωνιστικά και δη κατά τη διάρκεια του αγώνα δεν προκάλεσαν τόσο, όσο να πυροδοτηθεί το κλίμα. Μόνο ο Πουέρτο κάτι γύρισε και είπε στους φίλους του Παναθηναϊκού ο οποίος ύστερα από μερικά δευτερόλεπτα στάθηκε άτυχος και τραυματίστηκε. Και αν πρέπει να υπογραμμίσω........
