menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Bergen som beste by for næringsliv og talenter

12 0
14.06.2026

Dette er et debattinnlegg, skrevet av en ekstern bidragsyter. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.

For Høyre i byråd er vårt mantra ansvarlig styring. Å omstille kommunens økonomi har vært prioritet nummer 1 – å snu 750 millioner kroner i underskudd til overskudd har vært helt avgjørende for å gi kommunen litt mer spillerom til politiske satsinger for årene som kommer.

Med en økonomi som ikke er friskmeldt, men på rett kjøl, skal vi vise at ambisjonene våre fremdeles er skyhøye.

En god hverdag for alle........

© Fanaposten