Montella’yı bir kenara bırakmak! |
Milli Takım galibiyet aldığında daha futbolcuların teri soğumadan soyunma odasına görüntülü bağlanmalarla, kutlama mesajlarıyla başarıdan nemalanmaya çalışanlardan, yenilgi sonrasında çıt çıkmadı. Oysa oyuncuların asıl yenilgi sonrasında onarıcı ilgiye, moral ve umut tazeleyici konuşmalara ihtiyacı var. (Tabii bazı kişilerin aramasıyla moral bulup motive olacak oyuncuların bilişsel seviyesi ayrı bir tartışma konusu)
Galibiyetten siyasi rant çıkarma peşinde koşanlar, yenilgi sonrasında ortalıkta görünmüyorlar.
Maçlardan önce birbirimizi gaza getirip gerçeklikten uzak büyük hedefler belirlemekte çok iyiyiz! Yenilip de yara onarıcı, moral ve umut tazeleyici konuşmalara ihtiyaç duyulduğunda ise sesimiz, soluğumuz kesiliveriyor.
Eleştiri adına ortaya konanlar ise oyuncuların saçı, başı, kaşı, oynadığı reklam filmleri ya da transferde adının geçmesi üzerinden ortaya dökülen zırvalardan ibaret.
Oyuncuların görüntüsüyle oynanan oyun arasında bağ kurarak buradan yenilgiye sorumlu üretmeye çabasına eleştiri değil, hezeyan demek daha doğru olur.
Bilgi yetersiz olunca, oynanan oyun gibi eleştirinin seviyesi de çok düşük kalıyor…
Milli Takım sistemli oyundan çok, “yıldız” kabul edilen oyuncularının bireysel yeteneğiyle yol almaya çalışıyor. Bu hep böyleydi,........