YENİ SAVAŞ KONSEPTİ
Türkiye'de iktidarın en güzel becerdiği şey algılarla kamuoyunu uyutmak. Türkiye 1965 yılından itibaren savunma sanayinde hareketlenmeye başladı. Hiç çıkartma gemimiz yoktu. Tank motorları marinize edilerek çıkartma gemisi yapmaya başladık. Bu çıkartma gemileri sayesinde 1974 de Kıbrıs'a çıkabildik. Bu süreç savaş gemileri, denizaltılar yaparak devam etti. Ambargo olunca uçaklarımızı kendi parçalarımızla uçurduk, TAİ-TUİ ile F-16 ları ürettik.MKE, ASELSAN, Roketsan, Havelsan gibi kuruluşlarla çok ciddi bir savunma sanayisi altyapısı kurduk.
Sonra iktidara siyasal islamcılar geldi. Yandaşlarına herşeyle birlikte savunma projelerini de peşkeş çektiler. Büyük reklamlarla THY ambarlarında, TAİ, Aselsan gibi devlet kurumlarının desteğiyle Bayraktar SİHA ve İHA'ları üretilmeye başlandı. İlk ciddi sınavını Ukrayna- Rusya savaşında verdi. Başlarda başarılı oldu. Ancak sinyallerle yönetilen, yeterli yapay zeka yazılımı olmayan bu sistemler çok çabuk çözüldü. Ruslar Ukrayna'da ki........
