Emekli Marşı: Açım, açım, aç!
Politika Kasabasının Siyaset Bulvarında;
Şu dünyanın gam yükünü Çeken var mı benim gibi
Diye dolaşırken, Kurultaylar Partisi, derde derman diye dert dert üste koyuyordu! Partiyi adeta ikiye bölenler hem ‘birlik’ diyor hem alt oyuyordu… Reis, ilk kez CeHaPe’nin içine giriyor, ‘biz hiçbir yerinizde değiliz’ diyordu. Bilge Lider, 12. kat kavgasını adeta milli güvenlik kertesine çıkarıyordu. Trump, İran ile kedi-fare oyunu oynuyor, dolar-boşalır diye dünyayı soyuyordu.
Vara vara vardım Millet Bahçesine. Bir ağaç gölgesi bulup türkümü çığırmaya devam ettim:
Talihim yok bahtım kara Böyle hayat batsın yere
Halinden emekli olduğu belli biri, “Gasteci ba’hele” diye yönümü yönüne........
