Com un llum
A hores d’ara, moltíssima gent deu haver arribat a la conclusió que l’actual president dels Estats Units és diferent de tots els seus antecessors sense excepció, per no dir res de (gairebé tots) els presidents del món, passats i presents. Al cap i a la fi, Trump mateix ha dit que només reconeix els límits imposats per “la meva moralitat; la meva ment”. Però quina mena de moralitat, i quina mena de ment, deu tenir? El periodista irlandès Fintan O’Toole ho ha intentat........
