Downing Street: nova mudança
El primer ministre britànic, Keir Starmer, ha anunciat emocionat que plega. Encara no feia dos anys que era al càrrec i hi continuarà, i també com a líder de la seva formació, fins que el Partit Laborista esculli el seu successor. Serà el setè primer ministre en deu anys, just quan aquest dimarts es compleix una dècada del referèndum del Brexit. Han estat anys de molt moviment de mudances al número 10 de Downing........
