Det stinker
FORESTIL DIG en dansk indsat, der har siddet fire måneder i fængsel for at ligge inde med mere end 6200 billeder og 2200 videoer med seksuelle overgreb på børn.
Forestil dig så, at han kommer ud af fængslet og oplever problemer med at få et arbejde på samme ekstremt velbetalte hylde, som han var vant til, helt op til han blev dømt for noget af den værste kriminalitet, man overhovedet kan forestille sig.
Ville du så stå klar med en lukrativ krammer i form af en check, tidlig pension og bonus, hvis finanserne var lidt svære for den kriminelle at få til at hænge sammen?
ET RUNGENDE NEJ, ville de fleste........
