menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Pride og fridom til å markere - eller ikkje markere

20 0
08.06.2026

Eg har støtta homokampen sidan eg vart klar over tematikken som ung tenåring. Samtidig ønskjer eg, som mange andre, å sleppe å måtte markere dette på bestemte vis.

Ekte toleranse handlar ikkje om at alle skal måtte gjera likeins, men om å tåle at andre vel annleis enn vi sjølve.

Retten til å markere Pride er utvilsamt ein viktig del av ytringsfridomen. Eg trur dei fleste som gjer dette, ønskjer å fremme mangfald.

Retten til ikkje å måtte........

© Driva