Pride og fridom til å markere - eller ikkje markere
Eg har støtta homokampen sidan eg vart klar over tematikken som ung tenåring. Samtidig ønskjer eg, som mange andre, å sleppe å måtte markere dette på bestemte vis.
Ekte toleranse handlar ikkje om at alle skal måtte gjera likeins, men om å tåle at andre vel annleis enn vi sjølve.
Retten til å markere Pride er utvilsamt ein viktig del av ytringsfridomen. Eg trur dei fleste som gjer dette, ønskjer å fremme mangfald.
Retten til ikkje å måtte........
