Yollarda gördüklerim |
Değerli okurlarım! Bugünkü yazımda kurban bayramı ve düğün vesilesiyle gittiğim Bayburt çıkışlı Yozgat ve Ankara güzergahı ile ilgili yazacağım. Yollarda gördüklerim görüp konuştuklarım… * Kurban bayramı ilk günü itibariyle oldukça yorucu bir bayram. Kurban koşuşturmacası yerini ağır bir yorgunluğa bırakınca bayramlaşma çoğu kez ikinci güne sarkıyor. Derken aynı gün yola çıkan bizleri karşılayan ilk şehir Erzincan. Muhteşem ötesi yerleşimi ve çevre illere nazaran harika iklimi bir bahar esintisiyle birleşince “Erzincan’a girdim ne güzel bağlar” sözlerini anımsattı bana. Derken Refahiye, Zara, Sivas’tan Yozgat’a uzanan yollarda kah toprak kokusuyla, kah bu topraklar üzerinde gökyüzünü fotoğraflayan su birikintileri ile karşılaştık. Toprağın........