KrF bør melde seg ut av det humanitær-politiske komplekset |
Norsk bistandpolitikk kan stå overfor et jordskjelv mye kraftigere enn 3,6 på Richters skala. Og det jordskjelvet, det bør virkelig komme. For vi kan ikke fortsette som før. Ikke etter........