menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Jeg skulle ønske at folk ikke ble så lett krenket

13 0
04.06.2026

Jeg slutter ikke å bli sjokkert over hvor lite folk tåler, og denne krenkekulturen vi lever i. Kanskje har det noe å gjøre med at jeg snart er 40 år, kanskje har det med at jeg er nordlending, eller rett og slett at jeg liker å tenke det beste om folk. Uansett skulle jeg ønske folk tålte mer.

Jeg hørte på den mye omtalte podkastepisoden fra Kulturkrigen hvor........

© Dagen