Lafla olmuyor! |
Malumunuz; Dolmabahçe’de Beşiktaş’ın Karagümrük maçının ardından “taraftar olduğunu sanan bir grup” takımı ıslıklayarak soyunma odasına yolladı. Çok soğuk bir havada, ligin sonuncu takımı Karagümrük karşısında oynanan futbol, kaybedilen iki puandan çok daha fazla tepki çekti. Tabii ki gönül verdiğiniz takımı her ne olursa olsun ıslıklamak hoş değil. Fakat taraftarın da sahada artık biraz düzgün oyun görme hakkı yok mu? Efendim neymiş Beşiktaş’ın ligde amacı kalmamış. Bu yüzden futbolcuları motive etmek de zormuş. Böyle bir mantık olabilir mi? O zaman taraftar da statlara gelmesin. Onlar da motivasyonlarını kaybetmiş olsun.
Tamam, şampiyonluktan uzaklaşmak bir motivasyon eksikliği yaratabilir. Ama iş bu kadarla sınırlı kalsa keşke. Hem başkan Serdal Adalı hem de Sergen Yalçın şampiyonluktan........