“Bay Kemal” sadece o gazeteciyi aramış ve bakın hangi cümleye takılmış |
Önce şunu belirteyim.“Bay Kemal” benim lafım değil.Pek sevdiğim bir hitap şekli de değil.Dün okuduğum bir yazıdan aldım, onun için tırnak içinde yazıyorum.Bu lafın patenti, onu o koltuğa kayyım olarak tayin edenlere ait.CHP’nin başına kayyım olarak atanan eski Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu, bu tayinden sonra ilk defa kendisi aleyhine yazı yazan bir köşe yazarını aramış.Nefes Gazetesi yazarı Ümit Zileli, aradığı gazeteci.Ben de olayı onun “Bay Kemal’in Beyhude İtirazı” adlı yazısından hayretler içinde okudum.
ÖNCEKİ SABAH TELEFONUM ÇALDI“GENEL BAŞKANI BAĞLADILAR”
Yazı şöyle başlıyor:“Önceki sabah telefonum çaldı…Önce bir sekreter hanım, ‘genel başkanımızı bağlıyorum’ dedi, birkaç saniye sonra ise telefonun öbür ucunda CHP’nin mahkeme kararıyla atanmış başkanı Kemal Kılıçdaroğlu vardı…‘Günaydın Ümit Bey’ diye başladı söze, ‘Merhaba Kemal Bey’ dedim. Epey uzun süren bir telefon konuşması yaptık… Öncelikle belirtmeliyim; bu görüşmenin yazılmamasını rica etti. O nedenle yaptığımız konuşmanın içeriğini tamamen anlatmayacağım.-Biri hariç!”
Tabii o “Biri hariç” ifadesi, her gazeteci veya okuyucu gibi beni de anında merak içinde bıraktı.“O biri hariç” denilen “şey” nedir?Şimdi sıkı durun…
PARTİSİNE “TAVUK KAYYIMI” GİBİ TAYİNEDİLMEYİ İÇİNE SİNDİREN SÖZDE GENEL BAŞKAN
(*) “Bay Kemal”, yetkisi olmayan bir mahkemenin verdiği tuhaf bir kararla, 276 oy farkla kaybettiği bir koltuğa, tıpkı “tavuk kayyımı” gibi oturtulmayı içine sindiriyor.(*) Kaybettiği kurultayda oy kullanan ve kendi genel başkanlığı döneminde belirlenmiş 1366 delegenin 1000’den fazlası kendisine “Hemen kurultay yap” diye adeta demokrasi muhtırası veriyor.Ona rağmen kurultaya gitmemeyi içine sindiriyor.(*) Anketlerde kendi adını taşıyan kayyımlık idaresi yerlerde........