Η αργομισθία ως κοινωνικό κεκτημένο
Η αργομισθία στο ελληνικό Δημόσιο έχει ένα σπάνιο χαρακτηριστικό: σπανίως εμφανίζεται ως αργομισθία. Συνήθως εμφανίζεται ως δικαίωμα, κοινωνική ευαισθησία, εργασιακή προστασία ή, απλώς, ως μία ακόμη συνηθισμένη κατάσταση γιατί «έτσι γίνεται στην Ελλάδα».
Στην περίπτωση του ΟΣΥ, μετά από 7 χρόνια διακυβέρνησης, έγιναν επιτέλους έλεγχοι σε 700 οδηγούς αστικών λεωφορείων, δηλαδή περίπου στο ένα τέταρτο της συνολικής δύναμης, που έλειπαν συνεχώς με αναρρωτικές άδειες. Από τη διαδικασία προέκυψε μια τουλάχιστον προβληματική εικόνα: 150 οδηγοί επέστρεψαν άμεσα στην υπηρεσία, ενώ άλλοι 250 φέρονται να δήλωσαν πρόθεση αποχώρησης εν όψει των ελέγχων. Για τους υπόλοιπους, οι έλεγχοι συνεχίζονται.
Ποιος δεν αναρωτήθηκε γιατί τόσο μεγάλο ποσοστό οδηγών είναι συνεχώς εκτός υπηρεσίας;
Ποιος δεν αναρωτήθηκε γιατί τόσο μεγάλο ποσοστό οδηγών είναι συνεχώς εκτός υπηρεσίας;
Η είδηση αναπαράχθηκε σε πολλά Μέσα, αλλά δεν υπάρχει στο site του Υπουργείου (μέχρι την ώρα που γράφτηκε αυτό το κείμενο). Φαίνεται ότι αντιμετωπίστηκε από το Υπουργείο και........
