Nå har vi flyttet

Leif-Kjartan Bjørsvik

Dette er en kommentar. Kommentaren er skrevet av ansatte i Askøyværingen og gir uttrykk for forfatteren sine meninger og analyser.

Denne kommentaren ble sendt som nyhetsbrev 7. mai og publisert på nett 25. juni 2026.

Vi har flyttet til nye lokaler på Kleppestø senter.

Etter 12 år i mer tilbaketrukne lokaler har vi nå fått et nytt og mer synlig........

© Askøyværingen