Ο Ολυμπιακός έμοιαζε σαν να τα παράτησε όλα από το 5ο λεπτό…
Ο Ολυμπιακός πήγε στην πρεμιέρα των playoffs για να πάρει μια νίκη που θα τον ανέβαζε μόνο πρώτο στη βαθμολογία, αλλά τελικά βρέθηκε τρίτος και στο -5. Για ένα ακόμη παιχνίδι δέχτηκε γκολ νωρίς και στη συνέχεια έμοιαζε σαν να μην πιστεύει ότι θα το γυρίσει ή ότι μπορεί να πάρει την ισοπαλία. Όσο περνούσε μάλιστα η ώρα, ολοένα και φαινόταν σαν να έχουν παρατήσει το ματς και... κατ' επέκταση το πρωτάθλημα. Δεν πιστεύω ότι έγινε κάτι τέτοιο, αλλά πραγματικά η εικόνα σου έδειχνε σαν να έχουν σταματήσει να το πιστεύουν. Βαθιές μπαλιές, κανένα σχέδιο και παίκτες απλώς να κοιτάζουν τους αντιπάλους τους να μπαίνουν καμικάζι στις μονομαχίες. Ο προπονητής έμοιαζε ανήμπορος να βοηθήσει την ομάδα του, οι παίκτες ανήμποροι να φτιάξουν κάτι στα 100 και πλέον λεπτά του ντέρμπι. Έπρεπε να φτάσουμε στο 8ο λεπτό των καθυστερήσεων για να δούμε ένα σουτ εκτός περιοχής, το οποίο κατέληξε στα δίχτυα αλλά ακυρώθηκε για οφσάιντ του Πιρόλα.........
