menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Για ποιο μπάσκετ να μιλήσουμε μετά από αυτό;

18 0
04.06.2026

Ντροπή και αηδία! Μόνο αυτές οι λέξεις μπορούν να περιγράψουν όσα νιώθουμε μετά τα όσα είδαν τα μάτια μας στον πρώτο τελικό της Stoiximan GBL ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, ο οποίος κρίθηκε από τις διαιτητικές αποφάσεις. Το μήνυμα στάλθηκε από τους ρέφερι προς τους «πράσινους», σε ένα ματς όπου πέρασαν… χειρουργείο εποχών παράγκας, συγκρίσιμο μόνο με τον 4ο τελικό του 2024. Ναι, ΟΚ, οι… ειδικοί και «αμερόληπτοι» θα πουν ότι η διαφορά έγινε από την -εντυπωσιακή, αν μη τι άλλο- κυριαρχία των «ερυθρολεύκων» στα ριμπάουντ (47-23) και από το γεγονός ότι οι Πειραιώτες εκμεταλλεύτηκαν τις δεύτερες ευκαιρίες, φτάνοντας........

© ΣΠΟΡ FM