Predatorium
Ρόλο θύματος επέλεξε να έχει ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συζήτηση για το Κράτος Δικαίου στη Βουλή. Ένα επικοινωνιακό τρικ που «ακουμπά» στην ευαισθησία του ακροατηρίου εγείροντας συναισθήματα συμπάθειας και είχε ξεκινήσει να εξυφαίνεται στα κανάλια πριν τη συνεδρίαση, μέσω υπουργών της κυβέρνησης και φιλικά προσκείμενων δημοσιογράφων. Ήταν όμως η κατάλληλη επιλογή για την κρισιμότητα των στιγμών;
Πέρα από το πόσο μπορεί να συγκινήσει ένας πρωθυπουργός που ηγείται μιας κυβέρνησης που έχει κατακλέψει με κάθε τρόπο και κάθε σκάνδαλο τον ελληνικό λαό πρόκειται για επιλογή αδυναμίας και παραδοχή ήττας.Γιατί αν διέθετε ισχυρά επιχειρήματα, ή στοιχεία ώστε να απαντήσει στο σοβαρό κατηγορητήριο για τις υποκλοπές και τον ΟΠΕΚΕΠΕ το βέβαιο είναι ότι δεν θα είχε ανάγκη ρητορικών επιλογών, ούτε να επιζητά να εγείρει αισθήματα «συμπάθειας» στο πρόσωπό του. Θα έπειθε μόνο με την παρουσίασή τους. Αντίθετα, ο πρωθυπουργός επέλεξε να «κρυφτεί» πίσω από τις υποτιθέμενες επιθέσεις δηλαδή την κριτική στα πεπραγμένα του αντί να απαντήσει συγκεκριμένα και ξεκάθαρα σε ότι σου προσάπτουν...
descriptions off, selected
subtitles settings, opens subtitles settings dialog
subtitles off, selected
This is a modal window.
Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
End of dialog window.
Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα για τον Κ. Μητσοτάκη και «τα μέσα» που χρησιμοποίησε στην περίπτωση αυτή ήταν η εργαλειοποίηση της κρίσιμης κατάστασης της υγείας του........
