menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Ενεργειακή κρίση / Γιατί η Ισπανία έχει 3% αύξηση στα καύσιμα και η Ελλάδα 17%

27 0
03.05.2026

Η επίσημη αφήγηση μιλά για «διεθνείς κρίσεις», «γεωπολιτικές εντάσεις» και «αστάθεια στις αγορές». Τα νούμερα όμως λένε άλλα. Η Ελλάδα πληρώνει ακριβότερα καύσιμα από σχεδόν όλη την Ευρώπη, όχι εξαιτίας των συνθηκών, αλλά επειδή το επιτρέπει το σύστημα. Τον Απρίλιο του 2026 η αμόλυβδη στη χώρα κινείται σταθερά πάνω από τα 2 ευρώ, ενώ το ντίζελ παραμένει κοντά στα 1,88-1,89 ευρώ. Την ίδια χρονική στιγμή, χώρες όπως η Ισπανία είδαν αυξήσεις μόλις 3%, ενώ η Ελλάδα εκτοξεύτηκε στο 17%. Αν αυτό δεν είναι ταξική επιλογή, τότε τι είναι;

Η Ελλάδα στο «κλαμπ των 2 ευρώ»

Η χώρα βρίσκεται δίπλα σε οικονομίες με πολλαπλάσιους μισθούς, όπως Ολλανδία, Γερμανία, Γαλλία, Δανία. Μόνο που εκεί οι πολίτες έχουν εισόδημα. Εδώ έχουμε φόρους. Η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες όπου η τιμή της βενζίνης........

© Η Αυγή