menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Κυβέρνηση: Πολλαπλασιαστής προβλημάτων και υπονομευτής λύσεων

13 0
04.06.2026

Είναι αλήθεια ότι για αρκετό καιρό η κυβέρνηση του Κυρ. Μητσοτάκη είχε το ταλέντο να εντοπίζει εγκαίρως τα πιο αιχμηρά ζητήματα που θα μπορούσαν να την βλάψουν και να επεμβαίνει «πυροσβεστικά». Καλλιεργούσε έτσι την ψευδαίσθηση ότι επιδίωκε τη διάχυση της οικονομικής προόδου ή, έστω, της ανθεκτικότητας σε δύσκολες εποχές, ενισχύοντας, συνακόλουθα, την εικόνα πολιτικής σταθερότητας. Κυρίως, όμως, μπορούσε να εμφυσήσει ελπίδα και προοπτική. Να πείσει ότι αργά ή γρήγορα θα τα καταφέρει και πως ό,τι κάνει θα πιάσει τόπο. Να πως υπομένει ένας λαός τις θυσίες, τις αναβολές, ακόμα και τις ρεμούλες και τον περιορισμό δημοκρατικών δικαιωμάτων.

Όλοι πλέον αντιλαμβάνονται ότι τα οφέλη αυτής της ικανότητας, αν και η επιλεκτική πριμοδότηση συνεχίζεται, έχουν συρρικνωθεί αντιστρόφως ανάλογα με τον περιορισμό της δυναμικής αυτών των παρεμβάσεων. Τα προβλήματα μεγαλώνουν, τα αδιέξοδα πολλαπλασιάζονται και τα έκτακτα βοηθήματα δεν φτάνουν για να αμβλύνουν, έστω και αποσπασματικά, τις συνέπειες της ακρίβειας. Η ΝΔ εμφανίζεται να έχει απωλέσει έως και 18 μονάδες από τον καιρό της εκλογικής αυτοδυναμίας της, βυθιζόμενη σε σκάνδαλα που δεν μπορεί να συγκαλύψει πια, στην ανυποληψία και στην αναποτελεσματικότητα του «επιτελικού» κράτους. Η ανοχή τελειώνει.

descriptions off, selected

subtitles settings, opens subtitles settings dialog

subtitles off, selected

This is a modal window.

Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.

End of dialog........

© Η Αυγή