menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Ως εδώ

23 0
29.04.2026

Είναι δυνατόν δεκάδες χιλιάδες νοικοκυριά να παρακαλούν να περάσουν γρήγορα οι μέρες για να τελειώσει ο μήνας και να πληρωθούν, κι ο πρωθυπουργός να εκθειάζει τις επιδόσεις της ελληνικής οικονομίας, ενώ το κυβερνητικό επιτελείο μας μιλά για εύσημα διεθνών οργανισμών, τύπου ΔΝΤ; 

Τι έχει πετύχει τελικά για να τον ξανακάνει ο ελληνικός λαός πρωθυπουργό και μάλιστα αυτοδύναμο; Για τις ονομαστικές αυξήσεις μισθών που η αγοραστική τους δύναμη μηδενίζεται λίγο μετά την ισχύ τους; Για μισθούς πάνω από 20% χαμηλότερους από τα προ κρίσης επίπεδα; Τη μικρότερη αγοραστική δύναμη στην ΕΕ, τη διεύρυνση των ανισοτήτων; 

Ή για την ασυγκράτητη ακρίβεια, είτε έχουμε πόλεμο είτε όχι; Μείωσε, λέει, τους φόρους, αλλά αυξήθηκε η φορολόγηση μέσω ΦΠΑ και ΕΦΚ στα καύσιμα. Κάτι που, επιπλέον, αρνείται, λες και μας περνάει όλους -ολόκληρη την ελληνική κοινωνία- για ηλίθιους. 

Τι πέτυχε στην Υγεία, που «όλο βελτιώνεται» από τον Άδωνι Γεωργιάδη; Μιλάμε για τον υπουργό που «δεν μασάει» και όλους τους «βάζει στη θέση τους» και για να χειρουργηθεί κάποιος εγκαίρως σε δημόσιο νοσοκομείο αυτός κανόνισε να δίνουμε «κάτι παραπάνω».  Και έβαλαν και γραμμές επικοινωνίας για να κλείνει ραντεβού ο κόσμος ένα και δύο και τρεις μήνες μετά από τότε που τα έχει ανάγκη.  

Τι είναι αυτή η ξεφτίλα που ζούμε; Όποια πέτρα και να σηκώσεις από κάτω βρίσκεις ένα γαλάζιο σκάνδαλο. Παρακολουθήσεις με τη «βούλα» του........

© Η Αυγή