menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Η αύξηση της συμμετοχή είναι προϋπόθεση για την ήττα της δεξιάς, αλλά δεν αρκεί

21 0
13.04.2026

Μετά την ήττα της κυβέρνησης Μελόνι στο δημοψήφισμα για την Δικαιοσύνη, ήρθε η συντριπτική ήττα στην Ουγγαρία του Βίκτορ Όρμπαν, «νονού» της «ανελεύθερης δημοκρατίας» και πρώτου αρχιτέκτονα του ξηλώματος του κράτους δικαίου σε μια χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης -γνωρίζουμε και έναν ακόμα, που ακολουθεί τα βήματά του…

Οι δύο ήττες έχουν ένα κοινό παρανομαστή: την επιστροφή στις κάλπες των ψηφοφόρων «του καναπέ» και -κυρίως αυτή- τη συμμετοχή των νέων. Οι νέες γενιές ήταν αυτές που είπαν «όχι», στη μεν Ιταλία στην προσπάθεια δημιουργίας καθεστώτος, στη δε Ουγγαρία στο ίδιο το καθεστώς, που χτίστηκε βήμα βήμα για 16 χρόνια και το οποίο κυριολεκτικά σάρωσαν........

© Η Αυγή